האם יש ביטוח על תכולת הדירה?
כן, ביטוח סחורה בהעברה חס וחלילה, יקרה משהו לציוד היקר-כל-כך שלכם, הביטוח יכסה את הנזקים ויעביר את הכסף אליכם, כך שבכסף שתקבלו תוכלו לקנות ציוד חדש או לתקן את הישן.
האם חייבים לתת טיפ לסבלים?
לא, אך נהוג לתת טיפ לסבלים, רצוי אפילו לפנות בהתחלת ההובלה לראש הצוות ולומר לו שאם ההובלה לשביעות רצונך תשאיר טיפ מקובל לצוות של 4 סבלים 200 עד 400 ש"ח קחו את זה בחשבון ההובלה, וכולם יהיו מרוצים.
כיצד מקבלים הצעת מחיר?
להצעת מחיר פשוט תצלצלו אלינו או תשלו מייל, ולאחר שנתאם יגיע אליכם נציג מחברתנו, לפגישה של כ-20 דק', שבסופה תקבלו הצעת מחיר אטרקטיבית, או במקרים מסוימים בדר"כ בהובלות קטנות אפשר לסגור מחיר מדויק דרך שיחה טלפונית.
מה להעביר בעצמנו ולא דרך חברת ההובלה?
כמובן שפריטים אלו שונים מאדם לאדם, לרוב כוללים דברי ערך כמו תכשיטים יקרים, שרשראות, שעונים, צמידים, ארנקים עם תכולתם וכו', חברת הביטוח אינה מבטחת את הדברים הללו.
האם אני צריך לפרק את הארונות?
בעיקרון כן. אם לא סגרתה אחרת לנו בחברת מובילים בישראל יש נגר מקצועי, שנותן שירות של פירוק והרכבה, חובה להודיע לחברתנו על צורך בפירוק והרכבה, כדי שנסכם מחיר ונצרף את הנגר ביום ההובלה, או במקרים מסוימים שיש כמה פירוקים יום לפני ההובלה יתבצע הפירוק וביום ההובלה ההרכבה.
כן, אנו מעבירים פסנתרים וכספות, כמובן אם יש צורך בהתקנת הכספת תצטרכו להזמין מתקין כספות.
כמה זמן לפני צריך לעדכן את חברת ההובלה?
עדיף להודיע לחברת ההובלה בין שבועיים לשלושה שבועות, כדי שנוכל לסגור לכם את היום והשעה הרצויה, כמו כן במקרים מסויימים הובלה נסגרת מהיום למחר ואפילו לאותו היום.